• H&M – Kerstfeest

    Uitdaging

    Wanneer je een klant voor de vierde keer ontvangt, moet je wel van goede huizen komen om te blijven verrassen.  En dat hebben wij gedaan! Ieder jaar weer baseren wij het thema van de avond op de commercials van Hennes & Maurits. Ook dit jaar was dat weer een grote uitdaging!

    Doelgroep

    Het management van Hennes & Maurits Netherlands.

    Puur* Effect

    De avond startte met een exclusief diner op één van de mooiste locaties in Amsterdam: het sprookjesachtige “In De Waag”. Vervolgens werd de groep door meisjes in Notenkraker outfit naar de feestlocatie gebracht. En waar voelt iemand zich meer een ster dan tussen de sterren zelf? NERGENS! Daarom vond dit feest plaats op een wel heel bijzondere locatie: Madame Tussauds. De gehele locatie en het entertainment stond in het teken van de H&M Commercial. Denk; grote rode dozen met een gouden strik, kerstbomen en feestelijke ballonnen. Dit alles op een chique manier. Bij Madame Tussauds brak het feest pas echt los. De band “The Tour”wist er, samen met de DJ, echt een knalfuif van te maken. Als kers op de taart was daar nog het enige echte “Candyland”. Zelf snoep scheppen uit bakken in een puntzak. Tevens ontvingen de gasten hier hun kerstpakket. Een geslaagde avond geheel in stijl van het bedrijf.