• SHV – Workshop

    Uitdaging

    Van “Kennis is macht” naar “Kennis delen is macht”. Puur is gevraagd om de eerste dag een inhoudelijke “fun” workshop te geven waarin 60 man de basis leert om onderstaande werkelijkheid te maken. Dit is niet alleen een app uitleggen die het gemaakte materiaal maakt om te delen, maar voornamelijk het kader geven waaruit het “film” materiaal ontstaat. De app is dus van secundair belang omdat deze snel uit de mode kan zijn en een nieuwe app tijdelijk het communicatie middel kan zijn. Zolang het kader maar duidelijk is.

    Doelgroep

    SHV wil een tool gebruiken om alle 50.000 werknemers de kans te geven om mee te denken bij kansen / uitdagingen en creatief te zijn. Voor dit evenement zijn 60 managers van over de hele wereld uitgenodigd om in 3 dagen deze tool te leren gebruiken.

    Puur* Effect

    Op een speelse manier de gasten laten kennis maken met alle mogelijkheden die de wereld en de technologie bieden. Eerst back to basic door een fietstocht met gids te maken om vervolgens een bezoek te brengen aan het Frans Hals Museum. De doeken die in dit museum hangen hebben een boodschap: Door de eeuwen heen blijft communicatie gelijk. Zenden en ontvangen. De middeleeuwse schilderkunst en die van de Gouden Eeuw heeft zijn verwachtschap met het facebook van nu. Het is fijn als kijker om je te verbazen over nieuwe situaties. Vervolgens wordt er een presentatie gegeven door Maurice de Hond. Een echte kenner op het gebied van innovatie en kennis delen.  Een professionele host legt vervolgens de opdracht uit en de groepen kunnen aan de slag. Na afloop worden alle filmpjes in een grote ruimte afgespeeld en moet de zaal herkennen welke van de 6 beïnvloedingsprincipes bij het filmpje hoort. Eenmaal klaar met het officiële gedeelte is er een korte borrel en een diner in Walking Dinner vorm gepresenteerd.

    Special

    De speerpunten van SHV zijn in het gehele programma verwerkt. De opdracht is speciaal voor SHV bedacht, voor ieder ander bedrijf zou deze opdracht niet van toepassingen zijn. De 60 managers hebben op een speelse manier geleerd hoe zij gebruik kunnen maken van een nieuwe tool en hoe zij de medewerkers mee kunnen laten denken in het bedrijf.