• Zomerborrel Thomson Reuters

    Uitdaging

    Al jaren organiseert Thomson Reuters een zomerborrel voor haar relaties. Dit jaar moest het extra bijzonder, dus werd Puur gebeld. Niet alleen een bijzondere locatie met hoogwaardige catering was de vraag. Ook het uitnodigings en registratietraject moest kloppen en op locatie moest alles tot in de kleinste details afgestemd worden op de sfeer en boodschap van de middag. Van hospitality desk tot de audiovisuele middelen die tijdens het event zijn ingezet.

    Doelgroep

    Relaties en leveranciers

    Puur Effect

    Opkomst dit jaar was groter dan ooit. Locatie boodt vanaf het prachtige terras met stretchtent een fantastisch uitzicht over de nieuwe meer in Amsterdam. En dat een steenworp verwijdert van de plek waar de meeste relaties zich bevinden. Alles klopte waardoor relaties tot in de late uurtjes bleven borrelen. Er is veel en goed gesproken, wat nu net het doel was van dit terugkerende zomerevent. Vanaf nu heeft Thomson Reuters niet alleen een terugkerend succesvol relatiemoment, maar ook een vaste event partner en locatie om het event te laten verzorgen.